Главная » Статьи » Законы рекламы » Мои статьи |
В категории материалов: 20 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Полезные советы рекламисту. |
За несколько лет вирусная реклама превратилась в стандартный способ продвижения в интернете. Каковы главные законы этого жанра? |
Цель эксперимента заключалась в наблюдении за покупательским поведением в секторе женской одежды магазина Мехх, где была расположена эмоциональная фотография. В результате выяснилось, что при таком оформлении, люди заходят в сектор в 2 раза чаще. |
Чи відомо вам, за який час у незнайомої людини складається враження про вас? За який проміжок людина на 90% вирішує, чи буде з вами приятелювати, чи прийняти вас на роботу або чи задовольнити ваше прохання? Психологи стверджують, що це відбувається за перші 10-15 секунд спілкування, навіть якщо ви ще не встигли нічого сказати. Так з чого ж складається це вирішальне перше враження? |
Призначення, змiст дiяльностi. |
Безперечно, те, що ми називаємо нині модним словом PR, «зв’язками з громадськістю», є передусім новочасним явищем, викликаним ускладненням суспільних зв’язків, розвитком засобів масової комунікації і т. ін. Однак можемо говорити, що елементи PR були відомі в давніші часи. Не є винятком у цьому плані й Україна. Окремі елементи PR простежуються тут ще з часів Київської Русі, і знайти їх ми можемо в писемних пам’ятках, літописних творах, житіях святих, різноманітних повчальних словах тощо. Так чи інакше автори цих творів репрезентували інституції, що встигли відокремитися від суспільства і вже в силу цього мали потребу в «зв’язках із громадськістю». До таких інституцій варто віднести в першу чергу владу київських князів, а також християнську церкву, зокрема монастирі, які в певному сенсі виявилися новими, а отже, й чужими, для давньоруського суспільства. Щоправда, варто враховувати, що писемні джерела часів Київської Русі були розраховані на досить вузьке коло «громадськості». Ці джерела були орієнтовані на писемних людей, своєрідну інтелектуальну еліту, переважно духовних осіб, які становили мізерний відсоток давньоруського суспільства. Інша річ, що цей відсоток через таку своєрідну комунікаційну мережу, як християнські храми, де щотижня збиралася «широка громадськість», мав вплив на значну частину людей. Звичайно, «зв’язки з громадськістю» в давньоруський період не обмежувалися лише писемними джерелами. У більшості випадків вони здійснювалися через усне слово. Своєрідними піарниками тоді виступали співці, скоморохи, ченці, священнослужителі, іноді навіть князі, бояри тощо. Однак щось сказати про цей «усний PR» дуже проблематично. Він не зберігся, на відміну від писемних джерел. Про останні ми й вестимемо мову. І серед цих джерел, певно, на найбільшу увагу заслуговує «Повість минулих літ». |
ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА - ОСНОВЫ. |
Вам случалось смотреть видео с сотнями тысяч просмотров на YouTube и задаваться вопросом «Как это видео получило столько просмотров?». Скорее всего, это не случайность, а результат работы компании. |
Реклама в России - история. |
Информация о рекламе: |
1-10 11-20
Форма входа
Категории раздела
Корзина
Наш опрос
Друзья сайта
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0