Главная » Статьи » Законы рекламы » Мои статьи

ДІЛОВИЙ ІМІДЖ: МІФИ І РЕАЛЬНІСТЬ
ІМІДЖ – ЦЕ ВИ (ВАШ ОБРАЗ) В ОЧАХ ІНШИХ ЛЮДЕЙ.
Імідж складається з:
> зовнішнього іміджу – одягу і речей, міміки, поз і жестів,
> внутрішнього іміджу, який неможливо побачити, але який відчувається і дуже впливає на сприйняття людини оточуючими (вміння правильно будувати спілкування, позитивні якості особистості, вміння розуміти людей і вміння справляти враження).
Коли перед нами з’являється людина, вдягнена не надто яскраво, ми найперше – так влаштоване наше сприймання – звертаємо увагу на її волосся і взуття. До речі, ще одна важлива деталь, особливо для жінок, про яку іноді забувають, – гарні (маємо на увазі доглянуті, а не яскраві) нігті. Отже, якщо ви хочете справити відповідне враження, щоб влаштуватися на роботу або продати щось, робіть висновки.
Що ж до одягу, то діловий імідж ставить наступні вимоги. Загальні рекомендації для створення ділового стилю, який намагається робити акцент на здібностях і характері людини, а не на її зовнішності, наступні:
· нічого яскравого – тільки блиск інтелекту,
· мінімум моди, ніякого авангарду,
· прихована сексуальність (жодних “міні”, топів, зібране волосся), майже стиль “унісекс”.
Дозволяється прояв власної індивідуальності, але в межах «гарного смаку». Тобто можна урізноманітніти сірий діловий костюм симпатичним шаликом, якщо він не надто яскравий. Звичайно, суворість дотримання вимог залежить від престижності фірми, і тут важливо не бути надмірним. Але справжній діловий стиль – це елегантні костюми і тісні краватки, а не зручні джинси і старі кросівки.
ОДЯГ.
Одяг, особливо для спілкування з публікою, має відповідати наступним вимогам:
· не повинен притягати до себе надто багато уваги, щоб бачили і чули сутність слів людини,
· стиль ділового одягу повинен бути класичним,
· якість костюму має бути найвищою з усього, що ви можете собі дозволити,
· одяг не повинен зливатися з фоном,
· бути зручним і перевіреним – не варто одягати новий костюм, а тим більше, мешти, на виступ,
· не викликати «візуальної вібрації», тобто не мати різноманітних смуг, клітинок, яскравих великих малюнків; заборонене використання металізованих і блискучих тканин,
· а от взуття має завжди бути блискучим.Як змінює нашу зовнішність одяг різних кольорів: Якому кольору краще віддати перевагу:
· чорний виключає людину з уваги оточуючих, і її не запам’ятовують, він робить людину старшою і пов’язаний з негативними емоціями; · темно- сірий або темно-синій,
· білий відсвічує на обличчя і додає зайвих кілограмів обличчю і фігурі, а також погіршує якість фотознімків; · світло-сірі і бліді пастельні тони,
· червоний пригнічує особистість, вібрує і розпливається за контури одягу, блікує на очі. · колір червоного вина, бордо, димчасто- рожевий,
· яскраво-зелений і жовто-зелений дають неприємний відсвіт на обличчя, · темно-ізумрудний, оливковий,
· оранжевий – гарячий, вібруючий колір, який погано підходить майже до всіх відтінків шкіри, · з коричневим відтінком – абрикосовий, цегляний, колір палого листя,
· жовтий дає на обличчя нездоровий жовтий відблиск,
· коричневий часто містить у собі червоний, · світлі відтінки – глина, беж, іржа,
· синій приємний, якщо це не бірюзовий, яскравий ультрамарін або блідо-голубий, · темно-синій, аквамарін, блакитний, сіро-блакитний, фіолетові відтінки,
· сірий – спокійний колір, який добре відтіняє зовнішність людини, двє відчуття сили, символізує спокій, довіру, успіх і авторитет. · гарні відтінки сірого – графітовий, сизий, блакитно-сірий, стальний, кам’яний.

Найчастіше у діловому стилі рекомендують обмежуватися відтінками темно-синього і сірого, які символізують спокій, впевненість, престиж і успіх. Вважається, що ці кольори також вигідно підкреслюють риси особистості і допомагають сподобатися іншим.
Для жінок:
> спідниця – не коротша, ніж 10 см над коліном, а краще – 10-15 см нижче коліна;
> колір колготок має гармоніювати з кольором взуття, інакше ноги візуально вкорочуються;
> підбори – не вище середніх (5 см); для далеких «прогулянок» можна просто перевзуватися до появи «на публіці»;
> навіть влітку не варто з’являтися на виступі з короткими рукавами – це виглядає надто неформально, натомість довгі рукави надають фігурі стрункості і роблять вигляд більш професійним;
> влітку можна вдягати босоніжки, але не шльопанці;
> відсутні громіздкі і блискучі прикраси і годинники – вони відволікають увагу від ваших очей.
Для чоловіків:
> колір шкарпеток відповідає кольору костюма або взуття;
> рубашка має бути не надто вузькою, щоб не виглядав «животик»;
> довжина штанів – така, щоби не було видно голих ніг, коли ви сидите;
> краватка дорога і так звана “телевізійна” – з матової тканини, без смуг і яскравих малюнків;
> заборонено знімати піджак;
> класичне взуття – тільки туфлі, навіть влітку.
Якщо ви плануєте влаштуватися на роботу у солідну компанію або вас нещодавно прийняли, потрібно, по-перше, з’ясувати, які вимоги до одягу на фірмі існують і якими є кольори компанії. Можна ненав’язливо включити ці кольори у свій одяг чи макіяж. Так ви непомітно будете передавати оточуючим сигнал: я свій, мене не треба ні боятися, ні ображати.
АКСЕСУАРИ.

Таємниця гарного смаку – у вмінні підбирати відповідні аксесуари до свого одягу. За їх допомогою ви можете урізноманітнювати свій костюм і пристосовувати до різних ситуацій. Це можна робити за допомогою поясів, шаликів, прикрас тощо.не забувайте, що сумка також має відповідати вашому вигляду. Найбільш популярні – темні гладенькі сумки, оскільки вони підходять до будь-якого костюму. Важливий і розмір – не надто маленька, щоб вміщати все необхідне, але достатньо вишукана.Прикраси, яким варто віддати перевагу – прості, але зі смаком:
· кольорвий жемчуг ( сірий, голубий, бежевий),
· неяскраві буси з напівдорогоцінного каміння,
· булавки і кульчики з напівдорогоцінного каміння, краще темних кольорів,
· невеликі антикварні прикраси,
· прикраси з емалі темних тонів.
Імідж – це не тільки одяг, це і все, що вас супроводжує. Стиль має бути у всьому – поєднання високих підборів і рюкзака не можливе. Якщо ви хочете справити враження, усі речі, які супроводжують вас, мають бути гарними і не “потертими”. Дешева трохи погризена ручка, записник з вирваними листочками і великими жирними плямами, розірвана сумочка, облізлий годинник і пом’яті документи – для тих, хто хоче ніколи не отримати роботу. Можуть бути і винятки, але так набагато складніше. Якщо ви вже працюєте у поважній компанії і хочете вдосконалити свій діловий імідж, використовуйте усе фірмове – записники, ручки, календарі, конверти, сумочки і кульки. У своїх візитках обов’язково використовуйте логотип компанії, отримайте “фірмову” адресу електронної пошти. Справити враження успішної людини вам допоможе дорогий годинник, а також дорогі олівці і ручки.
МАКІЯЖ.
Ще кілька слів про діловий макіяж, бо це велике мистецтво - виглядати гарно, але так, щоб ваша зовнішність не приваблювала увагу більше, ніж ваші слова. Діловий макіяж повинен підкреслювати вашу природню красу, і найкращим компліментом буде, якшо вам скажуть, що ви чудово виглядаєте без макіяжу!Основна вимога тут – макіяж робиться в натуральних тонах, пудра прозора, навіть туш для очей рекомендується сіра, темно-синя або коричнева, а не чорна. Тіні не можуть бути зеленими або бордовими. Помада – не яскраво-червона, її колір повинен гармоніювати з кольором ваших губ і не дуже змінюватися залежно від одягу. Уникати треба і яскравого блиску для губ – з помадою чи без неї.
ЗАЧІСКА.
Перш за все, волосся повинне бути завжди чистим. Ваша зачіска має створювати природнє і приємне тло для рис вашого обличчя. Волосся не повинне бути ні абсолютно некерованим, але не варто виливати на себе пляшку лаку для волосся.Спеціалісти рекомендують дотримуватися природнього кольору волосся, оскільки корінці швидко відростають, а часте фарбування сильно шкодить.
НІГТІ.
Щоб ваші пальці виглядали довшими, треба трохи звузити нігті ближче до кінців і використовувати ніжно-рожеві лаки і лаки кольору шкіри. Довгі червоні нігті, навпаки, візуально вкорочують пальці і привертають надто багато уваги.
ОКУЛЯРИ.
Якщо ви носите окуляри, треба дуже серьозно підійти до підбору оправи. Бар’єр між вашими очима і глядачами має бути якнайменшим. При цьому форма оправи має підходити до вашого обличчя. Дизайн має бути простим і не блискучим, можна використовувати окуляри без оправи на нижній частині лінз. Хороший вибір – окуляри під колір волосся.
АРОМАТ.
Дуже важливим елементом ділового стилю, який часто недооцінюється, є парфуми. Частина мозку, яка аналізує запахи, дуже тісно пов’язана з емоційною частиною мозку, тому різні запахи так легко викликають у нас захоплення або відразу. Аромат “для роботи” має бути свіжим, легким і ненав’язливим. Тут можна слідувати модним тенденціям, але слід пам’ятати, що надмірне – завжди погано. І, оскільки людина швидко звикає до запаху улюблених парфумів, варто радитися з оточуючими або користуватися різними духами, скажімо, на роботу і на вечір.
Щодо внутрішніх характеристик – ось перелік рис, які сприяють створенню позитивного іміджу:

· цілеспрямованість,
· рішучість,
· еврістичність мислення,
· гнучкість поведінки,
· готовність до ризику,
· впевненість у собі,
· конкурентноздатність,
· енергійність,
· прагнення до успіху,
· комунікабельність,
· ініціативність,
· вміння подобатися людям.
Категория: Мои статьи | Добавил: Strannik610 (27.05.2012)
Просмотров: 584 | Теги: імідж | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Корзина
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 6
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0